L’objectiu d’aquesta comissió és estudiar accions encaminades a vetlar per la seguretat i protecció dels ciutadans, així com la gestió dels recursos humans i tècnics de l’ajuntament.

El seu àmbit d’actuació és local i les seues funcions són l’estudi, control i avaluació de les següents matèries:

  • Cens de població i habitatge
  • Padró d’habitants i cens electoral
  • Plantilla de personal i relació de llocs de treball
  • Retribucions del personal
  • Bases per a l’accés a l’administració pública local
  • Informatització dels serveis municipals
  • Modernització de l’Administració
  • Jutjat de Pau
  • Seguretat i higiene en el treball del personal de l’Ajuntament
  • Seguretat pública
  • Junta Local de Protecció Civil
  • Circulació urbana i interurbana
  • Manteniment i noves atribució a l’oficina d’Atenció i Informació a la Ciutadania
  • Mesures de transparència

MEMBRES